Kenmerken
Bouwjaar
2004
Maximum snelheid
Maximaal 45 km/u
Cilinderinhoud
50
Kilometerstand
24000
Aantal versnellingen
6
Beschrijving
Yamaha TZR 50 met een stage 6 77c cilinder kit + Yamaha R3 kappen en heleboel andere onderelen. Met pvl Race ontsteking.
Alleen de kuip van de Yamaha tzr is vervangen met die van een R3 voor een sportievere look en betere aërodynamica/wegligging, Het achterlicht werkt zoals behoren inclusief het remlicht. De knipperlichten doen het ook.
De stage 6 77cc cilinder werkt hardstikke goed en is ingereden, de pvl race onsteking vervroegd te vonk voor betere performance maar dat gaat ten koste van de Electra. Daarom moet de accu eens in de zo veel tijd worden bijgeladen met een druppel lader en daardoor zit het verlichting op een ander stroom circuit dan de onsteking. (De koplampen zitten op een zelfstandig circuit en zijn afzonderlijk van de kabelboom) hij heeft dus ook geen elektrische start vanwege de race onsteking en moet de brommer aangeduwd worden. Er zit ook een Seat cowl bij voor minder weerstand bij tegenwind.
Er zit ook een Enorme en harde demper onder, op lage toeren hoor je een duidelijk geplof alsof het een motor is en op hoge toeren klink je als een monster. de demper zit goed vast aan de uitlaat van yasuni en de originele demper heb ik nog liggen maar die is eraf gezaagd want anders kon de akrapovic er niet op
De brommer heeft 24 pk en is daarom zeer sterk en trekt de topsnelheid ligt rond de 130 maar dat is nooit gemeten, trekt razendsnel op want de 4de versnelling behaalt al de 80+ zonder ervaring kan je hier niet op rijden want hij is te krachtig.
Verder doet alles het helemaal in orde
(Er word nog af en toe mee gereden)
Voor meer vragen stuur gerust een berichtje.
Mvg, Florian
Alleen de kuip van de Yamaha tzr is vervangen met die van een R3 voor een sportievere look en betere aërodynamica/wegligging, Het achterlicht werkt zoals behoren inclusief het remlicht. De knipperlichten doen het ook.
De stage 6 77cc cilinder werkt hardstikke goed en is ingereden, de pvl race onsteking vervroegd te vonk voor betere performance maar dat gaat ten koste van de Electra. Daarom moet de accu eens in de zo veel tijd worden bijgeladen met een druppel lader en daardoor zit het verlichting op een ander stroom circuit dan de onsteking. (De koplampen zitten op een zelfstandig circuit en zijn afzonderlijk van de kabelboom) hij heeft dus ook geen elektrische start vanwege de race onsteking en moet de brommer aangeduwd worden. Er zit ook een Seat cowl bij voor minder weerstand bij tegenwind.
Er zit ook een Enorme en harde demper onder, op lage toeren hoor je een duidelijk geplof alsof het een motor is en op hoge toeren klink je als een monster. de demper zit goed vast aan de uitlaat van yasuni en de originele demper heb ik nog liggen maar die is eraf gezaagd want anders kon de akrapovic er niet op
De brommer heeft 24 pk en is daarom zeer sterk en trekt de topsnelheid ligt rond de 130 maar dat is nooit gemeten, trekt razendsnel op want de 4de versnelling behaalt al de 80+ zonder ervaring kan je hier niet op rijden want hij is te krachtig.
Verder doet alles het helemaal in orde
(Er word nog af en toe mee gereden)
Voor meer vragen stuur gerust een berichtje.
Mvg, Florian
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Baarn
403x bekeken
31x bewaard
Sinds 14 okt '25
Advertentienummer: m2322126602
Populaire zoektermen
Brommers | Derbiderbi sendaderbi gpr 50yamaha schakelbrommerderbi senda xtremederbi senda 50ccderbi 50ccderbi drd proderbi gprderbi 125derbi gp1derbi sendaderbi schakelbrommerderbi drd evojan wiegers in Kunst | Litho's en Zeefdrukkengolf 8 zijscherm in Carrosserie en Plaatwerksuzuki a50 in Onderdelen | Suzukiwielerploeg in Stickerskienzle horloge in Horloges | Antiekhyundai i20 banden in Banden en Velgenopel astra h navigatie in Dashboard en Schakelaarsset enduro banden bmw gs in Motoren | BMWpuinbak in Machines en Bouw | Kranen en Graafmachinescorgi toys catalogus in Modelauto's | 1:43