DJI Care Refresh 2-Year Plan (Osmo Action 5 Pro) EU

€ 29,00
70sinds 13 dec. '24, 02:24
Deel via
of

Kenmerken

ConditieNieuw

Beschrijving

De DJI Care Refresh 1-Year Plan (DJI Osmo Action 5 Pro) EU

Het DJI Care Refresh-plan voor de DJI Osmo Action 5 Pro biedt een breed scala aan voordelen en services die speciaal zijn ontworpen om je drone-ervaring te verbeteren en te beschermen. Met dit plan krijg je toegang tot vervangende eenheden in het geval van ongevallen, dekking voor diverse vormen van schade, en exclusieve voordelen zoals garantie, fabrieksservice en reparatiekortingen. Het plan zorgt ervoor dat je DJI Osmo Action 5 Pro in topconditie blijft, waardoor je langer kunt genieten van je drone zonder je zorgen te maken over onverwachte kosten door schade of defecten. Met DJI Care Refresh kun je met een gerust hart vliegen, wetende dat je goed beschermd bent.

Het 2-Year Plan

  • Vier goedkope vervangingen
  • Dekking voor Waterschade en Botsingen
  • Gemiddeld drie dagen vervangingstijd
  • Gratis verzending beide kanten op voor vervangingen
Uitgebreide Bescherming voor DJI-producten

DJI Care Refresh is een uitgebreid en betrouwbaar beschermingsplan dat DJI-producten dekt voor een reeks accidentele beschadigingen en natuurlijke slijtage.

Botsingen

Waterschade*

Fly-away

Natuurlijke Slijtage

*Om ervoor te zorgen dat je vliegtuig in aanmerking komt voor vervangende service bij verlies tijdens het vliegen, moet je vooraf je DJI-account en apparaat koppelen met het vliegtuig via de app. De vervangende service bij vliegweg kan niet worden gebruikt als het account of apparaat niet was gekoppeld voordat het incident plaatsvond.

Vervanging

Tegen een extra vergoeding voor vervanging kun je je beschadigde product laten vervangen als er een ongeluk gebeurt. Vervangingsproducten zijn gloednieuw en presteren net zo betrouwbaar als gloednieuwe producten.

Tijd besparen met express

Express is een optie waarmee je het schadebeoordelings- en offerteproces kunt overslaan. Een DJI-servicecentrum zal je een vervangend product sturen zodra ze je beschadigde product ontvangen.

Officiële Garantie, Gegarandeerde Kwaliteit

Tijdens de DJI Care Refresh-serviceperiode blijven de hoofdonderdelen gedekt door de officiële garantie, wat zorgt voor langere bescherming van je product.
* Raadpleeg de Gebruiksvoorwaarden voor specifieke onderdelen.

Gratis verzending

DJI dekt de verzendkosten in beide richtingen wanneer een product wordt teruggestuurd voor vervangende service.

Exclusieve Service

DJI Care heeft exclusieve technische servicekanalen voor ondersteuning, waaronder online chat en telefonische ondersteuning. Je verzoeken worden doorverwezen naar de DJI Care-servicekanalen om je snelle vervanging te bieden.
* Voor DJI Care Refresh-service, ga naar de ondersteuningspagina op de officiële DJI-website.

Voorwaarden
  1. Voorwaarden voor eerste aankoop: Het product is gloednieuw en ongeactiveerd, of is binnen 48 uur geactiveerd.

  2. Voorwaarden voor serviceverlenging: Als je DJI Care Refresh hebt gekocht voor je apparaat, kun je de service verlengen met DJI Care Refresh (1-Jaarplan) binnen 15 dagen na het verlopen van de huidige service.

  3. Als niet aan de voorwaarden wordt voldaan, vraag dan om online videoverificatie van je product. Na goedkeuring kun je DJI Care Refresh kopen binnen 72 uur na ontvangst van de aankoopmelding.



Bij DroneLand kun je meer dan alleen een drone kopen! Service en reparatie zijn onze specialiteit. Wij hebben hoog opgeleide technici gespecialiseerd in drones, geven vliegles via gecertificeerde instructeurs en leveren uitsluitend kwaliteit en uitstekende persoonlijke service.Voor vragen kun je altijd contact opnemen via info@droneland.nl of 085-2017421
Advertentienummer: a1508805376