Full option Toyota C-HR 1.8 Executive | JBL | INCL. BTW!
€ 16.950,-
Bouwjaar
2018
KM stand
145.230 km
Brandstof
Hybride Elektrisch/Benzine
Type hybride
Volledig hybride
Actieradius
-
236748sinds 27 okt. '24, 14:59
Merk & Model, uitvoering
Toyota C-HR, 1.8 Hybrid 122pk CVT
Bouwjaar
2018
KM stand
145.230 km
Brandstof
Hybride Elektrisch/Benzine
Transmissie
Automaat 6 versnellingen
Vermogen
98 pk
Type hybride
Volledig hybride
APK tot
12 juni 2026
Wegenbelasting
€ 73,33 per maand
Motorinhoud
1.8 liter
Basis
Merk & Model
Toyota C-HR
Uitvoering
1.8 Hybrid 122pk CVT
KM stand
145.230 km
Brandstof
Hybride Elektrisch/Benzine
Bouwjaar
2018
Carrosserie
SUV of Terreinwagen
Transmissie
Automaat 6 versnellingen
Kenteken
SN-869-X
Aantal deuren
5
Aantal stoelen
5
Bekleding
Leder en Stof
Kleur
Zilver of Grijs
Interieur
Zwart
Aandrijving
Voorwiel
Remmen voor
Schijfrem
Remmen achter
Schijfrem
Motor
Motorinhoud
1.8 liter
Aantal cilinders
4
Vermogen
98 pk
Koppel
142 nm / 4.000 tpm
Topsnelheid
170 km/h
Milieu
Brandstof
Hybride Elektrisch/Benzine
Type hybride
Volledig hybride
Verbruik
25.6 km/l
CO2-uitstoot
87 g/km
Energielabel
A
Geschiedenis
APK tot
12 juni 2026
Aantal eigenaren tot en met nu
2
Eigenaar sinds
05 mei 2022
Type laatste eigenaar
particulier
Datum registratie Nederland
17 mei 2018
Nieuwprijs vanaf
€ 34.165,00
Onderhoud
Dealer onderhouden
Opties
Afmetingen en gewicht
Lengte
4.36 m
Breedte
1.80 m
Hoogte
1.55 m
Wielbasis
2.64 m
Tankinhoud
43 liter
Kofferinhoud min. - max.
377 - 377 liter
Leeg gewicht
1.395 kg
Max. toelaatbaar gewicht
1.860 kg
Gewicht aanhanger geremd
725 kg
Gewicht aanhanger ongeremd
725 kg
Kosteninschatting gebruik
Wegenbelasting
€ 73,33 per maand
Reparaties en onderhoud
€ 42,53 per maand
Banden
€ 28,59 per maand
Brandstof verbruik / maand
€ 102,67 per maand
Kosten p/m
€ 247,12
Per kilometer
€ 0,20
Per jaar
€ 2.965,44
Zekerheden van deze auto
Logische kilometerstand
De NAP-check heeft het als logisch beoordeeld
APK tot 12 juni 2026
Auto voldoet aan veiligheids- en milieunormen
Dealer onderhouden
Onderhoud en reparaties bij erkende dealer gehad
Beschrijving
Na 2,5 jaar lekker kilometers te hebben gemaakt in deze auto, kan ik bevestigen dat alles waar Toyota om bekend staat 100% waar is! Helaas moet ik afscheid nemen van mijn super betrouwbare, zuinige wegkameraad met unieke looks en boordevol opties. Graag draag ik hem over naar de volgende gelukkige eigenaar, en hieronder zal ik vertellen waarom.
Te beginnen met de technische perfectie. Na zelf in deze auto 90.000 kilometers te hebben gereden, staat de probleemteller op 0. In al die kilometers geen enkel raar geluid, trilling, rateling, laat staan mankement of defect aan de auto. Helemaal niks, en dat is wat mij betreft echt ongekend voor een auto!
Dan het rijcomfort. Wat mij het allerfijnst is bevallen is de techniek van de traploze automaat. Geen heen en weer geschok tijdens het optrekken, maar gewoon in 1 keer door! Wat een verademing. Verder voelt de auto heel solide aan in zijn rijgedrag, ligt lekker op de weg en voelt zeker niet als een rijdend blik (zoals bij vele andere merken).
Niet onbelangrijk: veiligheid. Hoe goed we dan ook wel niet opletten, we kunnen allemaal wel eens een moment van onoplettendheid hebben. Ben je even afgeleid, en rij je af op een stilstaande auto voor een zebrapad? Dan gaat er een harde pieptoon en een melding op het dashboard af, waardoor je alsnog zal ingrijpen. Ben je echt te laat met reageren en steven je af op een botsing? Dan trapt deze auto als een echte co-chauffeur, VOL de noodrem in voor jou. Even schrikken, maar zorgt er voor dat je door kunt rijden zonder schadeformulieren in te vullen. Ideale uitvinding!
Verder neemt de auto jou verder bij de hand met Adaptive Cruiscontrol, Lane Assist, parkeersensoren, achteruitrijcamera en ga zo maar door. En ja, toegegeven. Als je net als ik zo veel op de weg zit, zie je een enkele keer alsnog een paaltje of muurtje over het hoofd. Dit is mij 2 keer overkomen en daardoor zit er zowel voor als achter, wat kleine deuk/schaaf schade (zie foto’s). Hier heb ik natuurlijk al rekening mee gehouden in de prijs.
Voor de mensen met smaakvolle oortjes, zal het JBL systeem een verademing zijn. Het rijke geluid waarbij alle elementen perfect tot hun recht komen, is ongeëvenaard. Ik heb bij mijn zoektocht voor een nieuwe auto inmiddels ook geluidssystemen van Bose, Harman&Kardon en Bang&Olufsen aangehoord, en ik kan je vertellen dat het JBL systeem in deze C-HR voor geen 1 van deze merken onderdoet en bij sommigen er zelfs bovenuit steekt!
Last but not least: door het sublieme Full Hybrid systeem van Toyota rij je ook nog eens super zuinig, door slim gebruik van zelf opgewekte elektra tijdens het remmen. Dit betekent dus besparen op je benzinekosten, zonder aan de (dure) stekker te hoeven laden!
Omdat ik momenteel zowel prive als met werk een hele volle agenda heb, heb ik graag het eerste contact via de mail/berichten. Vanuit daar kan ik vragen beantwoorden, of bespreken we een moment waarop we kunnen bellen.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Exectuvie | JBL geluidssysteem | Leder | Achteruitrijcamera | Navigatie | Dodehoek Detectie | Stuur-/Stoelverwarming | Parkeerhulp |
Algemene gegevens
Tellerstand: 145.230 km
Carrosserievorm: SUV
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en benzine)
Bouwjaar: jan. 2018
Nieuw: Nee
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Kleur: Grijs metallic
Interieurkleur: Zwart
Bekleding: Leder/stof
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: tot juni 2026
Technische gegevens
Motorinhoud: 1.797 cc
Aantal cilinders: 4
Gecombineerd vermogen: 90 kW (122 PK)
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Topsnelheid: 170 km/u
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Wielbasis: 264 cm
Ledig gewicht: 1.395 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Energielabel: A
Functionaliteit
Aantal zitplaatsen: 5
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
BTW/Marge: BTW (Bedrijven kunnen BTW terugvorderen van de belasting)
Te beginnen met de technische perfectie. Na zelf in deze auto 90.000 kilometers te hebben gereden, staat de probleemteller op 0. In al die kilometers geen enkel raar geluid, trilling, rateling, laat staan mankement of defect aan de auto. Helemaal niks, en dat is wat mij betreft echt ongekend voor een auto!
Dan het rijcomfort. Wat mij het allerfijnst is bevallen is de techniek van de traploze automaat. Geen heen en weer geschok tijdens het optrekken, maar gewoon in 1 keer door! Wat een verademing. Verder voelt de auto heel solide aan in zijn rijgedrag, ligt lekker op de weg en voelt zeker niet als een rijdend blik (zoals bij vele andere merken).
Niet onbelangrijk: veiligheid. Hoe goed we dan ook wel niet opletten, we kunnen allemaal wel eens een moment van onoplettendheid hebben. Ben je even afgeleid, en rij je af op een stilstaande auto voor een zebrapad? Dan gaat er een harde pieptoon en een melding op het dashboard af, waardoor je alsnog zal ingrijpen. Ben je echt te laat met reageren en steven je af op een botsing? Dan trapt deze auto als een echte co-chauffeur, VOL de noodrem in voor jou. Even schrikken, maar zorgt er voor dat je door kunt rijden zonder schadeformulieren in te vullen. Ideale uitvinding!
Verder neemt de auto jou verder bij de hand met Adaptive Cruiscontrol, Lane Assist, parkeersensoren, achteruitrijcamera en ga zo maar door. En ja, toegegeven. Als je net als ik zo veel op de weg zit, zie je een enkele keer alsnog een paaltje of muurtje over het hoofd. Dit is mij 2 keer overkomen en daardoor zit er zowel voor als achter, wat kleine deuk/schaaf schade (zie foto’s). Hier heb ik natuurlijk al rekening mee gehouden in de prijs.
Voor de mensen met smaakvolle oortjes, zal het JBL systeem een verademing zijn. Het rijke geluid waarbij alle elementen perfect tot hun recht komen, is ongeëvenaard. Ik heb bij mijn zoektocht voor een nieuwe auto inmiddels ook geluidssystemen van Bose, Harman&Kardon en Bang&Olufsen aangehoord, en ik kan je vertellen dat het JBL systeem in deze C-HR voor geen 1 van deze merken onderdoet en bij sommigen er zelfs bovenuit steekt!
Last but not least: door het sublieme Full Hybrid systeem van Toyota rij je ook nog eens super zuinig, door slim gebruik van zelf opgewekte elektra tijdens het remmen. Dit betekent dus besparen op je benzinekosten, zonder aan de (dure) stekker te hoeven laden!
Omdat ik momenteel zowel prive als met werk een hele volle agenda heb, heb ik graag het eerste contact via de mail/berichten. Vanuit daar kan ik vragen beantwoorden, of bespreken we een moment waarop we kunnen bellen.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid Exectuvie | JBL geluidssysteem | Leder | Achteruitrijcamera | Navigatie | Dodehoek Detectie | Stuur-/Stoelverwarming | Parkeerhulp |
Algemene gegevens
Tellerstand: 145.230 km
Carrosserievorm: SUV
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en benzine)
Bouwjaar: jan. 2018
Nieuw: Nee
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Kleur: Grijs metallic
Interieurkleur: Zwart
Bekleding: Leder/stof
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: tot juni 2026
Technische gegevens
Motorinhoud: 1.797 cc
Aantal cilinders: 4
Gecombineerd vermogen: 90 kW (122 PK)
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Topsnelheid: 170 km/u
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Wielbasis: 264 cm
Ledig gewicht: 1.395 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Energielabel: A
Functionaliteit
Aantal zitplaatsen: 5
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
BTW/Marge: BTW (Bedrijven kunnen BTW terugvorderen van de belasting)
Advertentienummer: m2188168824
Kopen zonder zorgen?
Aankoopkeuring vanaf €179. Boek via Marktplaats en krijg 10% korting
Meer informatiePopulaire zoektermen
Toyota c hrtoyota aygotoyota c-hr in Toyotatoyota yaristoyota mr2toyota rav4toyota supratoyota starlettoyota hiluxtoyota celicatoyota corollatoyota priustoyota auristoyota land cruiservuurschaal cortenstaalvca vol boekbed met lades 160x200dakdoorvoer 80 mmschaakstukken knutselenisabel marant trui 36programmeren in java met bluejzara vest in Maat 134zoom v3 vocal processor1930 in Poppen