Brocante zwarte beugeltasjes 2 stuks voor €35€ 35,00
5 studieboeken onderwijs samen €10
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
141sinds 14 apr. '25, 16:16
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)1999
AuteurM. Pronk-Boerma
Beschrijving
Engels in het basisonderwijs, aanvankelijk en technisch lezen, Ontwikkelingspsychologie, Portaal praktische en taaldidactiek voor het basisonderwijs
Ondertitel: deel 1: Eigen stem en uitspraak ; deel 2: Taal-, spraak-, stem- en gehoorstoornissen bij kinderen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 279
Contributors: J. van Haaren
In Logopedie voor onderwijsgevenden wordt beknopte theoretische informatie gegeven over de invloed van houding, adem, stem, articulatie en expressieve factoren op het spreken. Daarnaast worden oefeningen en suggesties gegeven ter verbetering van verkeerde spreekgewoonten die een ongunstige invloed hebben op stem en spraak tijdens het lesgeven. Ook vindt de lezer hoe men spraak-, taal-, stem- en gehoorstoornissen bij kinderen kan herkennen, welke verwijsmogelijkheden er zijn, welke punten van belang zijn in het contact met ouders en deskundigen naar wie het kind is verwezen en hoe de onderwijsgevende er zelf in de klas mee kan omgaan.
Door de verwerkingsvragen aan het eind van elk hoofdstuk leent het boek zich naast cursorisch gebruik ook voor modulair gebruik en voor zelfstudie.
Ondertitel: deel 1: Eigen stem en uitspraak ; deel 2: Taal-, spraak-, stem- en gehoorstoornissen bij kinderen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 279
Contributors: J. van Haaren
In Logopedie voor onderwijsgevenden wordt beknopte theoretische informatie gegeven over de invloed van houding, adem, stem, articulatie en expressieve factoren op het spreken. Daarnaast worden oefeningen en suggesties gegeven ter verbetering van verkeerde spreekgewoonten die een ongunstige invloed hebben op stem en spraak tijdens het lesgeven. Ook vindt de lezer hoe men spraak-, taal-, stem- en gehoorstoornissen bij kinderen kan herkennen, welke verwijsmogelijkheden er zijn, welke punten van belang zijn in het contact met ouders en deskundigen naar wie het kind is verwezen en hoe de onderwijsgevende er zelf in de klas mee kan omgaan.
Door de verwerkingsvragen aan het eind van elk hoofdstuk leent het boek zich naast cursorisch gebruik ook voor modulair gebruik en voor zelfstudie.
Advertentienummer: m2257354972
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapwetteksten hoger onderwijsmeer dan onderwijsstudieboeken in Boekentweedehands studieboeken hbostudieboeken verkopen hbotuintafel teak rondkck tijdschriftenagm quad3060 ti founders editionpowerpcoverdrive triumphraveleijn tv serieqashqai banden in Banden en Velgenrabobank deken in Dekens en Dekjespapegaai gevraagd in Parkieten en Papegaaien