Derbi senda drd racing 2017

€ 2.200,00
Ophalen
91814sinds 8 feb. '25, 18:01
Deel via
of

Kenmerken

ConditieGebruikt
Bouwjaar2017
Maximum snelheidMaximaal 45 km/u
Cilinderinhoud77
Kilometerstand38700
Aantal versnellingen6

Beschrijving

Derbi Senda DRD racing 2017
De DRD racing is de luxe uitvoering van de derbi senda met een aluminium achterbrug, link systeem bij de achter veer, dubbele zuiger voor rem klauw, dikkere voor vork en roest vast stalen (RVS) uitlaat. Hierdoor rijd deze uitvoering een heel stuk fijner dan de extreme. deze brommer verkoop ik omdat er onverwacht een auto is gekomen. hij is altijd uitstekend onderhouden. hier een lijst wat er net aan gedaan is:

Stage 6 77cc streetrace gietijzer €235
waterpomp revisie kit €13,75
achterwiel lagers €12,75rem schijven en blokjes voor en achter €111,50
voca temp meter met sensor €57,50
bougie €10
ketting geleiding €23
blok, cilinder en carburateur pakkingen €58.50
blok lager set €51
blok keringen set €9,95
tandwielen en ketting €47,50
achterlicht met ophang rubbers €31,50
knipperlichten achter €18,95
koppeling handle €30
doppler koppelingsplaat set €40
vliegwieldeksel €18,95
verschillende nieuwe bouten en moeren €27
polini membraan €60
balhoofd moer €16,95
gasschuif €5,50
krukas, vliegwiel en koppeling moer €8
koplamp €5
nieuwe olie en koelvloeistof €20

TOTAAL: €911,85

Omdat ik er zelf nog weer op wou gaan rijden is deze brommer dus compleet gereviseerd en mankeert niks aan. op aanvraag kan ik u alle facturen laten zien
ik heb er voor gekozen om de originele uitlaat en carburateur te gebruiken met een 77cc gietijzer cilinder zodat hij nog standaard klinkt maar ondertussen wel veel power heeft. hierdoor draait hij ook minder toeren waardoor het blok veel langer mee zal gaan. standaard zit er een tandwiel verhouding 12-52 op. nu zit er 15-48 op. hierdoor rijdt hij een stuk rustiger want je hoeft minder te schakelen en trekt nog steeds lekker snel op door de 77cc. ook zie je op de foto's dat ik er een Voca temperatuur sensor met display op heb gezet. zo kan je de temperatuur altijd in de gaten houden. het olie pompje zit er ook nog steeds op (dus hoef je niet te knoeien met zelf mengen) dit kan omdat de gietijzer cilinder met originele uitlaat en carburateur niet veel toeren draaien. wel heb ik het olie pompje maximaal open gezet om goede smering te garanderen.

als je niet de 77cc op de brommer wil kan ik hem ook terug bouwen naar de originele 50cc. hiervoor is alleen wel een andere tandwiel verhouding en pakking set voor nodig.

reserve sleutel zit er ook gewoon bij.

als u hem wilt zien kom gerust even langs.
Advertentienummer: m2233026830