Kenmerken
Conditie
Gebruikt
Bouwjaar
2008
Maximum snelheid
Maximaal 45 km/u
Cilinderinhoud
70
Kilometerstand
18200
Aantal versnellingen
6
Beschrijving
Hierbij bied ik mijn Derbi Senda uit 2008 aan voor verkoop
Toen ik de brommer kocht zat er geen kilometer teller op, dus heb ik er een teller van een ander model Senda erop gezet.
Vandaar dat de kilometerstand ook redelijk laag is, ik weet zelf ook niet wat de originele kilometerstand was voor dat ik hem kocht.
Toen ik de nieuwe teller kocht stond er 9000 KM op die teller.
Alle vervangen onderdelen:
Bij 9100 KM is de waterpomp gereviseerd
Bij 9250 KM heb ik de koppeling vervangen voor een polini 5 plaats koppeling
Bij 11 200 KM is het motorblok compleet gereviseerd, hierbij zijn de volgende onderdelen vervangen en gemonteerd.
Cilinder Airsal 70cc iron sport (gietijzer)
Krukas Jasil
Membraam Top Performance V-Force
Schakelpal vernieuwd (versleten)
Alle versnellingsbak lagers en keerringen
krukaslagers en keerringen
Tijdens de motorrevisie is ook gelijk de achter brug gereviseerd.
Bij 15 000 Km tandwielen en ketting vervangen
Overige onderdelen die gemonteerd en vervangen zijn
Alle wiellagers zijn vervangen
nieuwe schokbreker achter van het merk YSS
Voorvork compleet uit elkaar voor nieuwe keerringen en olie
Beide banden vernieuwd en binnenbanden ( Bridgestone battlax) dit zijn motorfiets banden en zijn dus zeker niet op bespaard
Remschijf voor en achter vervangen + remklauwen voor en achter gereviseerd (nieuwe remblokken van polini )
Gashendel vernieuwd (origineel derbi)
Nieuwe teller aandrijving in het voorwiel
4x KOSO LED Smoked knipperlichten ( ook niet op bespaard )
Radiateur vernieuwd
koelslang gemonteerd met T-stuk ( origineel derbi)
Tank niveau sensor vernieuwd ( origineel derbi )
Nieuwe temp sensor koelvloeistof ( vanaf origineel in de kop gemonteerd)
Er zijn vast nog meer onderdelen vernieuwd die ik zo even niet weet op te noemen.
De brommer heeft de originele 17,5 millimeter carburateur en de originele uitlaat waar de Prop uit is.
Hierdoor valt de brommer niet op door het geluid maar trekt goed op in combinatie met de 70cc cilinder, top snelheid is hierdoor ook niet al te hoog (80km/u)
Oliepomp is er af samen met de olie tank, dus zelf mengen direct met het tanken ( 1:50)
Er zitten nog losse onderdelen bij, die had ik mee besteld als voorraad en overgehouden onderdelen.
Er is genoeg aan de brommer gedaan en ook niet op bespaard.
Toen ik de brommer kocht zat er geen kilometer teller op, dus heb ik er een teller van een ander model Senda erop gezet.
Vandaar dat de kilometerstand ook redelijk laag is, ik weet zelf ook niet wat de originele kilometerstand was voor dat ik hem kocht.
Toen ik de nieuwe teller kocht stond er 9000 KM op die teller.
Alle vervangen onderdelen:
Bij 9100 KM is de waterpomp gereviseerd
Bij 9250 KM heb ik de koppeling vervangen voor een polini 5 plaats koppeling
Bij 11 200 KM is het motorblok compleet gereviseerd, hierbij zijn de volgende onderdelen vervangen en gemonteerd.
Cilinder Airsal 70cc iron sport (gietijzer)
Krukas Jasil
Membraam Top Performance V-Force
Schakelpal vernieuwd (versleten)
Alle versnellingsbak lagers en keerringen
krukaslagers en keerringen
Tijdens de motorrevisie is ook gelijk de achter brug gereviseerd.
Bij 15 000 Km tandwielen en ketting vervangen
Overige onderdelen die gemonteerd en vervangen zijn
Alle wiellagers zijn vervangen
nieuwe schokbreker achter van het merk YSS
Voorvork compleet uit elkaar voor nieuwe keerringen en olie
Beide banden vernieuwd en binnenbanden ( Bridgestone battlax) dit zijn motorfiets banden en zijn dus zeker niet op bespaard
Remschijf voor en achter vervangen + remklauwen voor en achter gereviseerd (nieuwe remblokken van polini )
Gashendel vernieuwd (origineel derbi)
Nieuwe teller aandrijving in het voorwiel
4x KOSO LED Smoked knipperlichten ( ook niet op bespaard )
Radiateur vernieuwd
koelslang gemonteerd met T-stuk ( origineel derbi)
Tank niveau sensor vernieuwd ( origineel derbi )
Nieuwe temp sensor koelvloeistof ( vanaf origineel in de kop gemonteerd)
Er zijn vast nog meer onderdelen vernieuwd die ik zo even niet weet op te noemen.
De brommer heeft de originele 17,5 millimeter carburateur en de originele uitlaat waar de Prop uit is.
Hierdoor valt de brommer niet op door het geluid maar trekt goed op in combinatie met de 70cc cilinder, top snelheid is hierdoor ook niet al te hoog (80km/u)
Oliepomp is er af samen met de olie tank, dus zelf mengen direct met het tanken ( 1:50)
Er zitten nog losse onderdelen bij, die had ik mee besteld als voorraad en overgehouden onderdelen.
Er is genoeg aan de brommer gedaan en ook niet op bespaard.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Zwijndrecht
129x bekeken
2x bewaard
Sinds 18 okt '25
Advertentienummer: m2323607091
Populaire zoektermen
Brommers | Derbiderbi sendaderbi gpr 50derbi senda xtremederbi senda 50ccderbi 50ccderbi drd proderbi gprderbi 125derbi gp1derbi sendaderbi schakelbrommerderbi drd evoderbi drdrenault kangoo camper in Renaultpolaris ranger ev in Quads en Trikesasperge machines in Agrarisch | Werktuigenriethoven in Stalling en Weidegangyoung dimension in Taal | Engelstuinhuis in Huizen te huurturbo golf 6 in Volkswagenbosch broodrooster in Broodroosterscomfort 400 in Slaapkamer | Matrassen en Bedbodemsbabycam in Babyfoons