Kenmerken
Beschrijving
Hierbij mijn Tomos a35 50cc te koop!
Hij ligt momenteel uit elkaar want ik had de aandrijftandwiel voor een andere Tomos nodig dus er moet alleen een nieuwe aandrijftandwiel in en nog een kettingschakeltje en dan in mekaar en loopt ie best goed alleen bij overschakelen slipt hij maar als je dan langzaam naar z'n twee gaat doet hij het wel. Hij loopt op z'n top 55 km/u. Alleen de lampen doen het niet goed ik heb het uitgemeten maar ik denk dat de massa te weinig is en soms doen de lampen het ineens maar dan zijn de lampjes na een paar uur rijden doorgebrand. Hij is een paar maanden geleden helemaal opnieuw gespoten geweest kleur is nu zwart. Linker voorrem is gebroken maar zit nu vast met tierapjes hij doet het maar ik denk niet meer voor heel lang dus die moet ff vernieuwd en er zit een gat in de carterkap want toen ik viel is mijn voetsteun erin gegaan maar dat zie je bijna niet omdat het onder die voetsteun zit
En er zit een heel klein scheurtje in de buddyseat aan de achterkant. Er zit geen kenteken op en is niet ingeschreven word nu dus in onderdelen verkocht!
Setup:
-circuit uitlaat techno.
-50 cc hogedruk
-14/12 carb
-tandwiel verhouding: voor 26 achter 28.
Vernieuwd:
- voortandwiel
- buddyseat
- circuit uitlaat techno
- voor en achterlicht
- remhendels links en rechts
- gashendel
- spanningsregelaar
- koppeling segmenten 1e en 2e versnelling
- koppeling veer 1e en 2e versnelling
- hoofdas
- bromzuiger
- en nog wat andere kleine dingetjes zoals pakkingen en vraagtekenveer enzo
Hij ligt momenteel uit elkaar want ik had de aandrijftandwiel voor een andere Tomos nodig dus er moet alleen een nieuwe aandrijftandwiel in en nog een kettingschakeltje en dan in mekaar en loopt ie best goed alleen bij overschakelen slipt hij maar als je dan langzaam naar z'n twee gaat doet hij het wel. Hij loopt op z'n top 55 km/u. Alleen de lampen doen het niet goed ik heb het uitgemeten maar ik denk dat de massa te weinig is en soms doen de lampen het ineens maar dan zijn de lampjes na een paar uur rijden doorgebrand. Hij is een paar maanden geleden helemaal opnieuw gespoten geweest kleur is nu zwart. Linker voorrem is gebroken maar zit nu vast met tierapjes hij doet het maar ik denk niet meer voor heel lang dus die moet ff vernieuwd en er zit een gat in de carterkap want toen ik viel is mijn voetsteun erin gegaan maar dat zie je bijna niet omdat het onder die voetsteun zit
En er zit een heel klein scheurtje in de buddyseat aan de achterkant. Er zit geen kenteken op en is niet ingeschreven word nu dus in onderdelen verkocht!
Setup:
-circuit uitlaat techno.
-50 cc hogedruk
-14/12 carb
-tandwiel verhouding: voor 26 achter 28.
Vernieuwd:
- voortandwiel
- buddyseat
- circuit uitlaat techno
- voor en achterlicht
- remhendels links en rechts
- gashendel
- spanningsregelaar
- koppeling segmenten 1e en 2e versnelling
- koppeling veer 1e en 2e versnelling
- hoofdas
- bromzuiger
- en nog wat andere kleine dingetjes zoals pakkingen en vraagtekenveer enzo
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Kapelle
2.644x bekeken
66x bewaard
Sinds 4 apr '26
Advertentienummer: m2384861754
Populaire zoektermen
Brommers | Tomostomos a35tomos brommertomos revivaltomos a3tomos bloktomos snorfietstomos geel kentekentomos 45 kmtomos 50cctomos youngsteroude tomostomos frametomos onderdelenhyundai i30 2010 in Hyundaipilot 460 in Windsurfendigikeijs 4018 in Modeltreinen | H0trespa platen gebruikt in Platen en PanelenMazda 2 diesel in Mazdabonbon schaaltje in Antiek | Glas en Kristalphilips 27 inch monitor in Monitorensebring tiguan in Banden en Velgenvolvo 123 ontsteking in Elektronica en Kabelsadele kaartjes in Concerten | Pop